Re: OS/2 in US banking sector

Autor: R.Z. (USER07_at_eng_1.mech.port.ac.uk)
Data: Wed 26 Feb 1997 - 13:47:02 MET

  Jak widac statystyka moze znieksztalcac rzeczywistosc.
  1 Wiele programow dla ktorych "platforma systemowa" jest windows
     moga byc uruchamiane w OS/2 i niektorzy nieswiadomi klienci
     moga wogole nie widziec ze tak naprawde ich program jest
     uruchomiony w OS/2
  2 DOSowe programy moga byc uruchamiane w sesji okienkowej Windows
     i klienci moga myslec ze sa to aktualnie programy Windows.
  3 Wiele programow chodzacych na serwerze Unixowym moze byc
     uruchamianych w sesji okienkowej terminala Windowsowego i znowu
     ludzie moga uwazac ze sa to programy Windowsowe.

Wniosek: NIe dowiemy sie prawdy dopoki nie poznamy pytan w ankiecie
          i do kogo byla ona adresowana - do managerow IT czy do
          biuralistow - czy do sprzedawcow oprogramowania. ???
          Czy te procenty oznaczaja ilosc sztuk komputerow
          czy wartosc sprzedazy ???

> Co sie pokrywa mniej-wiecej z moimi wlasnymi obserwacjami...
> Andrzej Lewandowski

  A czy masz dostatecznie duzy przeglad (probke losowa 1000 korporacji
  albo 1000 oddzialow korporacji) zeby moc uogolnic wnioski.
  Ja sadze, ze kazdy nagina wyniki do swoich oczekiwan.
  A firmy robiace ankiety do oczekiwan swoich klientow.

--
Romek