Re: Q:Cos lepszego od CDDA

Autor: Tomasz Tatar (tatar_at_ernie.icslab.agh.edu.pl)
Data: Tue 25 Feb 1997 - 17:10:31 MET

Piotr Uszyński <piotr44_at_free.polbox.pl> wrote:

: > A co ci pisze po tych 44 bajtach (raczej sektorach) ? ze
: > jitter correction error ? To znaczy ze program zle interpretuje
: > dane przychodzace z cdrom. po prostu nie rozumie tych modeli.
: > mam to samo z toshiba x4 .

: A ja tez mam toshiba x4 (5302B IDE) i CDDA chodzi dobrze.
: Problem lezy w buforowaniu. Wylacz smartdrive, powinno zadzialac.

Dokladnie tak. Jak doszedl do "jitter correction", to raczej znaczy, ze
sobie radzi z danym czytnikiem (Toshiby sie w ogole najlepiej sprawuja "w
tym temacie"). Smartdrive mu bruzdzi w zaleznosciach czasowych - mialem tak
samo. Jak wydynilem smartdrv, to zadzialalo (mam czytnik Goldstar x8).

Probowalem natomiast tego samego procederu pod Linuxem i nie poszlo.
Korzystalem z programu cd2wav (bodajze). Wyswietlal jakis blad, ze cos
"cooked"... Any ideas? Czy sa inne programy pod Linuxa do tego celu?

--
Tomasz M. Tatar
tatar_at_student.uci.agh.edu.pl