Re: Q:Cos lepszego od CDDA

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Tue 25 Feb 1997 - 17:43:32 MET

tatar_at_ernie.icslab.agh.edu.pl (Tomasz Tatar) wrote:

>Dokladnie tak. Jak doszedl do "jitter correction", to raczej znaczy, ze
>sobie radzi z danym czytnikiem (Toshiby sie w ogole najlepiej sprawuja "w
>tym temacie"). Smartdrive mu bruzdzi w zaleznosciach czasowych - mialem tak
>samo. Jak wydynilem smartdrv, to zadzialalo (mam czytnik Goldstar x8).

hmmmm.... sprawdze to. nie posadzalem smartdrive'a o takie sprawki :)
myslalem ze ten programik przekopuje sie bezposrednio do urzadzenia IDE.

>Probowalem natomiast tego samego procederu pod Linuxem i nie poszlo.
>Korzystalem z programu cd2wav (bodajze). Wyswietlal jakis blad, ze cos
>"cooked"... Any ideas? Czy sa inne programy pod Linuxa do tego celu?

jak zczytujesz bezposrednio, to jest wgrywany tzw. cooked format,
czyli wszystko jak leci z sumami korekcyjnymi. dopiero po skorygowaniu
(jitter correction) uzyskujesz wlasciwe dane. moge sie mylic :))))))
ale czemu ten byk ci wywala, nie mam zielonego pojecia.
zczytywales z poziomu user czy root ? to moze miec spore znaczenie,
jak program nie mogl sie bezposrednio dokopac do urzadzenia.