Re: Grzegorzu Szyszlo opanuj sie

Autor: Michal Tyrala (kbns_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Mon 24 Feb 1997 - 21:47:02 MET

Grzegorz Szyszlo <znik_at_avalon.wbc.lublin.pl> wrote:

> A co mnie ranking ? Mam tylko nadzieje ze dyskusje o windowsach,
> www oraz IP zostana odeslane do grup:
> news:pl.listserv.polip (polski IP)
>
> , czyli tam gdzie ich miejsce. Jesli tego nie rozumiesz, to przykro mi.
> widocznie nie potrafisz odnalezc/przeczytac infa, do czego sluzy
> wlasnie TA grupa.

Nie przejmuj sie wypocinami jakiegos bidula i walcz dalej, z tym, ze
moze lepiej byloby upominac emailem? Ja wiem, ze na liscie to
przeczyta wiecej ludzi i ma dzialanie uswiadamiajace, ale off-topicow
tu duzo i produkujesz troche zbednych postingow...

pozdrawiam,

--
Michal Tyrala
kbns_at_zeus.polsl.gliwice.pl