Re: Grzegorzu Szyszlo opanuj sie

Autor: Marek Oberman (s0490_at_goblin.pjwstk.waw.pl)
Data: Mon 24 Feb 1997 - 17:04:26 MET

> Grzegorz Szyszlo <znik_at_avalon.wbc.lublin.pl> wrote:

> Wiesz, to bardzo interesujace stwierdzenie. Na grupie pecet
przestala
> byc omawiana tematyka pecetowa, przez co ludzie zaczynaja marudzic
> ze nalezy zrobic klona peceta. to przeciez bez sensu.
>
> No coz. wole sie narazic na publiczny lincz, zwracajac uwage
> ze wiele listow publikowanych w tej grupie powinno byc odeslanych
> na inne grupy, zwiazane tematycznie z podjetymi dyskusjami.

To po jakiego grzyba wiekszosc ludzi tak ubolewajacych
nad tym problemem odpowiada na pytania , nie
zwiazane z tematem grupy. Gdyby ten czy ow nie
otrzymal raz drugi odpowiedzi dalby sobie spokoj.
Mnie osobiscie taki stan rzeczy nie przeszkadza.
Tematyka tu poruszana nie wykracza daleko poza
zasieg hardware`u a jesli sie cos pojawi o jakims
sofcie

[(nie mowie o walkowaniu tematu: wyzszosc
innych systemow nad W95, ktory byl naprawde
nie na ta liste, a w ktorym osmielam sie wytknac
brales udzial- gdzie wiec obiektywizm?)]

to nie raz problemy i odpowiedzi na nie sa
ciekawe i pomocne.

> A co mnie ranking ? Mam tylko nadzieje ze dyskusje o windowsach,
> www oraz IP zostana odeslane do grup:

Ta, no tu faktycznie chyba zle Cie wyczulem:-)

> Ja niczego nie cenzurowalem. Zdjec z playboja sie nie drukuje

Przyznaje, niezbyt trafne stwierdzenie w tej sytuacji.

To juz chyba lepsze:)

> A ja jeszcze swoje 0.03 nzl. Jesli tak sie czepiasz, to i ja.
> netykieta przewiduje 4 do 5(max) linii sytnaturki. spojrz na swoja.
> Co bys powiedzial gdybym ja sie pochwalil swoimi 10cioma adresami
email ?
> bo akurat tyle mam.

No mysle, ze trzy to akurat. Z regoly jeden dziala:)
Ponadto jeden z guru:) tej listy Grego umiescil 4,
wiec mnie szaraczkowi chyba 3 mozna.

> ps: zamiast ryczec bez sensu i oskarzac mnie o czerwonoarmiostwo,
> lepiej poczytaj temat grupy, oraz przejrzyj aktualna hierarchie
> polskich grup dyskusyjnych. Przydalo by ci sie tez news-faQ,
> oraz netykieta.

Faktycznie dodanie kg miesa do mojej wypowiedzi bylo
troche nieprzemyslane, za to przepraszam.
Co do netykiety to czytalem ale czy 7 (juz tylko 6) to tak
duzo wiecej niz 5.
> --

    <=[Marek Oberman]===============[Warsaw Poland]==>
   <==[E-mail]: s0490_at_goblin.pjwstk.waw.pl ===>
  <=== : mareko_at_free.polbox.pl ====>
 <==== [Home Pages]: ===>
  <=== http://www.geocities.com/SiliconValley/8980 ==>
   <== http://free.polbox.pl/m/mareko/ =>