Re: Grzegorzu Szyszlo opanuj sie

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Mon 24 Feb 1997 - 09:43:48 MET

s0490_at_goblin.pjwstk.waw.pl (Marek Oberman) wrote:
>Twoje:
>*temat przeznaczony dla grupy news:pl.listserv.polip* itp.
>powtorzone w siedmiu postach jest juz nawet nie tyle
>wkurwiajace ile swiadczace o twojej bezmyslnosci i
>.......(dopowiedz sobie sam).

Wiesz, to bardzo interesujace stwierdzenie. Na grupie pecet przestala
byc omawiana tematyka pecetowa, przez co ludzie zaczynaja marudzic
ze nalezy zrobic klona peceta. to przeciez bez sensu.

No coz. wole sie narazic na publiczny lincz, zwracajac uwage
ze wiele listow publikowanych w tej grupie powinno byc odeslanych
na inne grupy, zwiazane tematycznie z podjetymi dyskusjami.

>Myslalem, ze ludzie odpowiadajacy na list o rankingu,
>twierdzacy, ze pociagnie to za soba lawine listow bez
>sensu od takich jak Ty, chcacych znalezc sie na jego
>czele przesadzaja.

A co mnie ranking ? Mam tylko nadzieje ze dyskusje o windowsach,
www oraz IP zostana odeslane do grup:
news:pl.listserv.polip (polski IP)

, czyli tam gdzie ich miejsce. Jesli tego nie rozumiesz, to przykro mi.
widocznie nie potrafisz odnalezc/przeczytac infa, do czego sluzy
wlasnie TA grupa.

>Ale chyba mieli niestety racje.
>Czlowieku opanuj sie, wez ocenzoruj NIE Urbana,

Ja niczego nie cenzurowalem. Zdjec z playboja sie nie drukuje
w sztandarze ludu (jesli juz o Urbanie), listyow o www nie wysyla
sie na pecet itp/itd. tak ciezko zrozumiec ?
Cenzura, znaczy tyle co nieudostepnianie/usuniecie informacji.
Czy ja cos takiego zrobilem ? prosze o dowody.

>albo doradz zarzadowi TVP, ze sprawozdanie z Sejmu
>to moze po 24 ale daj sobie spokoj z podobnymi na liscie.

A ja jeszcze swoje 0.03 nzl. Jesli tak sie czepiasz, to i ja.
netykieta przewiduje 4 do 5(max) linii sytnaturki. spojrz na swoja.
Co bys powiedzial gdybym ja sie pochwalil swoimi 10cioma adresami email ?
bo akurat tyle mam.

> <=[Marek Oberman]===============[Warsaw Poland]===>
> <==[E-mail]: s0490_at_goblin.pjwstk.waw.pl ====>
> <=== : mareko_at_geocities.com =====>
> <==== : mareko_at_free.polbox.pl ====>
><===== [Home Pages]: ===>
> <==== http://www.geocities.com/SiliconValley/8980 ==>
> <=== http://free.polbox.pl/m/mareko/ =>

ps: zamiast ryczec bez sensu i oskarzac mnie o czerwonoarmiostwo,
    lepiej poczytaj temat grupy, oraz przejrzyj aktualna hierarchie
    polskich grup dyskusyjnych. Przydalo by ci sie tez news-faQ,
    oraz netykieta.

ps2: nie bede kontynuowal tej pyskowki.