Re: MPEG Layer 3 --> Sound Forge XP 3.0

Autor: Leszek A. Szczepanowski (twinsen_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Mon 24 Feb 1997 - 09:32:46 MET

Andrzej Paszkowski <paszczak_at_free.polbox.pl> wrote in article <01bc20a8$93437f00$9982ccc2_at_default>...
> Dzieki za odpowiedz. Prawde mowiac liczylem na cynk od kogos, kto mial do
> czynienia z tymi programami. Po co zapychac siec i liste postingami ktore
> nic nie wnosza.

To wlasnie takie postingi z glupimi pytaniami zapychaja siec.
Oraz nic nie wnosza. Po to ludzie stworzyli w sieci wyszukiwarki,
zeby m.in. na listach dyskusyjnych nie pytac sie stale o to gdzie
znalezc dany program...

> Piratem jest ten, kto takie kody w sieci publikuje!!!

oraz ten kto jak je znajdzie to uzyje.

> A to jest przyklad nietolereancji w Sieci. Co jest zlego w polboxie - to ze
> bezplatny ??? Wole miec konto w polboxie niz placic jakiemus studentowi za
> wykorzystywanie jego konta, tak jak to niektorzy robia ;)

Co ja poradze ze pewna czesc listow z lamerska trescia pochodzi wlasnie z
polboxu ?? Tak to juz jest, ze jak cos jest ok, to sie na to nie zwraca uwagi,
a jak cos nie jest ok, to sie to komentuje i pietnuje :-)
Dokladnie tak jak w zycie: np. kiedys w budzie: 'Mamo dostalem 5', 'No to dobrze',
'Mamo dostalem 1', 'Coooooooo? Zakaz telewizji, zakaz wszystkiego' :-)))))

          | Leszek A. Szczepanowski, SQ9ANR       |
          | Email: twinsen_at_zeus.polsl.gliwice.pl  |
          | Amprmail: sq9anr_at_gliwice.ampr.org     |
          | IRC nick: Emean, sometimes on #gaduly |