Re: win3.1 i port faxmodemu COM4

Autor: Michal Szybisz (venom_at_beauty.ternet.pl)
Data: Sun 23 Feb 1997 - 18:40:44 MET

"Rafał Jakubiak" <xeno_at_free.polbox.pl> wrote:

> Mam ten sam problem z Win95. Modem na com4. Win95 nie widza go do chwili
>wlaczenia wykrywania modemow, potem jest w porzadku - do czasu ich
>ponownego uruchomienia. Pomaga jeszcze usuniecie portu com2, ale to nie
>jest rozwiazanie, bo przy kazdym uruchomianiu, windows go ponownie
>instaluje.

Hehe - no to macie dobrodziejstwa W95 i bezzworkowych patentow typu
PnP. Potwierdza sie moja (i nie tylko) teza, ze PnP i W95 ograniczaja
kontrole uzytkownika nad systemem - a ja nie lubie byc traktowany jak
debilek, za ktorego trzeba decydowac... A w starym ukladzie jak sobie
wylaczysz zworka com2 na karcie I/O, to Ci zadna Windoza nie wlaczy go
z powrotem - musialyby jej urosnac rece do grzebania w
motherboardzie...

--
Michal Szybisz
venom_at_beauty.ternet.pl