Re: win3.1 i port faxmodemu COM4

Autor: Rafał Jakubiak (xeno_at_free.polbox.pl)
Data: Sun 23 Feb 1997 - 16:15:10 MET

Witam.
 Mam ten sam problem z Win95. Modem na com4. Win95 nie widza go do chwili
wlaczenia wykrywania modemow, potem jest w porzadku - do czasu ich
ponownego uruchomienia. Pomaga jeszcze usuniecie portu com2, ale to nie
jest rozwiazanie, bo przy kazdym uruchomianiu, windows go ponownie
instaluje.
Prosze o pomoc.

_______________________________

   _/ _/ _/_/_/ _/ _/ _/_/
xeno_at_free.polbox.pl
xeno_at_emails.com

     ! THE TRUTH IS OUT THERE !

Ulryka T. <ulrykat_at_free.polbox.pl> napisał(a) w artykule
<330F71F6.1E66_at_free.polbox.pl>...