Re: Program zliczający jednostki za połączenia

Autor: Michal Szybisz (venom_at_beauty.ternet.pl)
Data: Sun 23 Feb 1997 - 18:40:45 MET

"Paweł Szczeciński" <pablos_at_free.polbox.pl> wrote:
>Udostępnie program do zliczania jednostek z całego miesiąca.
>
>Tylko 24kb. Napisany przez niejakiego Yasf.

Program sam sie udostepnia pod wlasciwym URLem, poza tym jego
autor goscil juz w tej grupie i osobiscie wyjasnial rozne sprawy z tym
programem zwiazane, podawal takze URL do sciagniecia rzeczy, tak wiec
Twoje ogloszenie jest niewielka rewelacja...

A ja przekornie polece SmartSurfa jako najlpsze rozwiazanie w
zakresie zliczania kosztow polaczen. Jest freeware (tak jak program
kol. Yasfa) ale nie wymaga sciagania dodatkowych bibliotek (w
przeciwienstwie do programu kol. Yasfa) i, co najwazniejsze, nie
dyskryminuje uzytkownikow Win 3.1x... IMO jedynym atutem programu kol.
Yasfa jest rozmiar, bo Smartsurf po instalacji zajmuje "az" 300 kB.

--
Michal Szybisz
venom_at_beauty.ternet.pl