Re: WINDOWS 96

Autor: Nyce_guy (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Sat 22 Feb 1997 - 04:30:16 MET

Michal R. Hoffmann <misiek_at_uoo.univ.szczecin.pl> wrote in article
<Pine.HPP.3.91.970221104851.27001C-100000_at_uoo.univ.szczecin.pl>...

> ozainstaluj sobie na polskim w95 Norton Utilities 8.0, to bedzie ci padal

> co pare minut, jesli w ogole wystartuje :)))) Widzialem to u paru osob...

Norton utilities to niepotzrebne dzidostwo.
Nie wierze ze w Polsce sprzedaja win95 PL ktorego wogole nie mozna
zainstalowac.
To by byla obelga dla narodu, nieprawdaz?