Re: PROPOZYCJA: pl.misc.elektronika.audio

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Fri 21 Feb 1997 - 11:57:12 MET

Dariusz Depczynski <drdar_at_tiger.zetobi.bptnet.pl> wrote:

>Audiofilskiej tak, ale nie elektronicznej. Proponowałbym raczej nazwę
>pl.rec.hifi (albo pl.misc.hifi) - to bardziej pasuje do opisu grupy niż
>elektronika.hifi. Według mnie to grupa pl.misc.elektronika jest dla tych
>co lubią operować lutownicą (chyba że się mylę),

No i wlasnie sie mozesz mylic. na elektronice mozna sobie pogadac
o lutowaniu, o obliczeniach itp/itd, a mozna tez sobie pogadac na temat
mozliwosci roznych urzadzen elektronicznych. nie tych skladanych, lecz
gotowych. inny przyklad porownanie roznych systemow alarmowych, a co :))))))
tez sie nie spotkalem z przypadkiem, aby ktos samodzielnie takie cos robil.
chociaz mozesz miec racje jesli chodzi o podgrupe pl.misc .
profil grupy hifi czy tez audio, jest typowo amatorski wiec z definicji,
jak slusznie zauwazyles kwalifikuje sie do rec .
Moze zrobimy probne glosowanie, ktora z propozycji by nam odpowiadala ?

pl.misc.elektronika.audio (pierwotna propozycja, zreszta sam zaproponowalem.
                            sorry ze nie zwrocilem uwagi na 'misc')
pl.rec.elektronika.audio (bylbym za czyms takim)
pl.rec.elektronika.hifi , ale to bez sensu wg. mnie :))
pl.rec.audio w sumie nie wiadomo o do chodzi. moze metody
                        generowania odglosow ? :))))

>Też pozdrówka

Moze ktos ma jeszcze jakies propozycje ? proponuje ustosunkowanie
sie do tych powyzej, i ewentualnie dopisanie wlasnych.

pozdrawiam,