Re: PROPOZYCJA: pl.misc.elektronika.audio

Autor: Dariusz Depczynski (drdar_at_tiger.zetobi.bptnet.pl)
Data: Fri 21 Feb 1997 - 10:26:45 MET

Marek Sokol wrote:

> a co Ty bys widzial w *mniej lub bardziej* audiofilskiej grupie?
> opis jest wystarczajaco (czyba??) elektroniczny - dobor kabli,
> glosnikow, konstrukcja glosnikow, dobor wzmacniaczy, jak czytac i
> rozumiec ich parametry (moc mocy nierowna - sa wzmacniacze majace niby
> 100 wat mocy ale tak naprawde maja ok. 30 - tylko *jakiej*)
> w tym temacie mieszcza sie takze zagadnienia z elektroakustyki oraz
> samej akustyki. twierdze ze ostre zdefiniowanie nazwy grupy jest
> niemozliwe - w tematyce miesci sie zbyt wiele zagadnien.
Audiofilskiej tak, ale nie elektronicznej. Proponowałbym raczej nazwę
pl.rec.hifi (albo pl.misc.hifi) - to bardziej pasuje do opisu grupy niż
elektronika.hifi. Według mnie to grupa pl.misc.elektronika jest dla tych
co lubią operować lutownicą (chyba że się mylę), a opis zaproponowany
przez Ciebie wydaje mi się być skierowany do użytkowników sprzętu raczej
gotowego, którzy chcą wiedzieć nieco więcej niż jak to uruchomić a
niekoniecznie dyskutować nad tym jak samemu zbudować sprzęt grający.
Stąd moja wypowiedź.

> pozdrowka
Też pozdrówka

--