Re: PC i Amiga

Autor: Marx (mna_at_csbi.katowice.pl)
Data: Fri 21 Feb 1997 - 12:08:23 MET

Marek Wojciechowski wrote:
> ?????? Co prawda nie mam amigi, ale jestem niemal pewien ze skoro PCt
> moze odczytac dyskietki malego Atari, to tym bardziej moze zrobic to
> z amigowymi. Chyba nawet na jakims FTP-ie widzialem odpowiedni program.
To podeslij go do mnie :)
Jesli nie jestes ZUPELNIE pewien to lepiej wogole nic nie pisz.
Nie da się i temat ten byl walkowany juz kilka razy na tej liscie.
Poczytaj sobie manuala do emulatora Amigi UAE - nie tacy specjalisci do
tego podchodzili i nie dali rady

--
Marek Nazarko
mailto:mna_at_csbi.katowice.pl (CSBI S.A. BHT Katowice)