Re: PROPOZYCJA: pl.misc.elektronika.audio

Autor: Marek Sokol (msokol_at_polbox.pl)
Data: Fri 21 Feb 1997 - 17:02:25 MET

Dariusz Depczynski wrote:

> [...]
-=[CIACH]=-

> Krótki i pełny opis pasuje bardziej do dyskusji nad grupą pl.sound.hifi
> (niestety tamtej nie czytam, więc dokładnie nie wiem o co w niej chodzi

to byla dyskusja *poczatkowa* - zaowocowala grupa
pl.misc.elektronika.audio.

> - ale nazwa grupy też dużo mówi). Opis tej grupy wskazywał by na
> dyskusje w stylu jaki sprzęt gotowy kupić, natomiast nazwa grupy:
> pl.misc.elektronika. ... mówi, że grupa ma być elektroniczna tzn. można
> by wniej dyskutować o podzespołach sprzętu HiFi, tj. jakie kości, jakie
> wyprowadzenia, jak samemu zrobić itp.
> Myślę więc, że trzeba by zmienić opis na bardziej elektroniczny, albo
> przy takim opisie poprzeć grupę pl.sound.hifi.
> Pozdrawiam.

a co Ty bys widzial w *mniej lub bardziej* audiofilskiej grupie?
opis jest wystarczajaco (czyba??) elektroniczny - dobor kabli,
glosnikow, konstrukcja glosnikow, dobor wzmacniaczy, jak czytac i
rozumiec ich parametry (moc mocy nierowna - sa wzmacniacze majace niby
100 wat mocy ale tak naprawde maja ok. 30 - tylko *jakiej*)
w tym temacie mieszcza sie takze zagadnienia z elektroakustyki oraz
samej akustyki. twierdze ze ostre zdefiniowanie nazwy grupy jest
niemozliwe - w tematyce miesci sie zbyt wiele zagadnien.

pozdrowka

m.sokol

--
    ~~~ ~~~~ ~~~ /\O ~~ ~~ (_ marko_at_lords.com