Re: Win95 a wywalanie systemu

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.it)
Data: Thu 20 Feb 1997 - 22:48:09 MET

On Thu, 20 Feb 1997 18:33:24 +0100 (CET), ukasz Bajo ski wrote:

>warta_olsztyn_at_telbank.pl (Grzegorz Bodaszewski) wrote:
>
>/> lbajon_at_sgh.waw.pl ( ukasz Bajo ski) wrote:
>/>
>/> >PS2: B dy ochrony niestety zdarzaj si bardzo cz sto, cho mo e nie
>/> >przy stricte biurowej pracy, u mnie np. taki b d potrafi wywo a le
>/> >napisany PIF, powoduje b d ochrony w explorerze.
>/>
>/> Ile masz RAM ? Kolega mi niedawno mówi , e przy 16MB Windows 95
>/> sypa o mu si jak stare próchno. Rozszerzy do 24 MB i podobno
>/> chodzi du o lepiej (o rz d wielko ci mniej b dów ochrony) !!!
[...]
>Pisalem juz wielokrotnie ale napisze jeszcze raz: 28 MB, przy 16
>znacznie bardzie rzezi dyskiem co zle wplywalo na moje samopoczucie,

to tylko jeszcze raz potwierdza teze o dziadostwie architektury g95.
Ja uzywalem OSa na 386DX/40 z 4MB RAM, i choc z pewnoscia nie byla
to rakieta (oczywiscie gdy sie odpalilo WPS, bo bez tego - chodzil
jak burza) to jednak nie mialo to wplywu na jego stabilnosc.
Zwiekszenie ilosci pamieci fizycznej powinno jedynie zwiekszyc
szybkosc pracy (mniej odwolan do dysku), ale nie powinno miec wplywu
na gospodarke pamiecia virtualna. (oczywiscie pomijajac specjalne
rodzaje oprogramowania ktore musza uzywac pamieci nieswapowalnej)

Grego

Gregorio Kus         Grego_at_RMnet.it           Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy          2ndAdmin_at_iName.com       Grego_at_FreeNet.hut.fi