Re: Pakowanie ZIPem

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.it)
Data: Thu 20 Feb 1997 - 22:42:47 MET

On Thu, 20 Feb 1997 18:32:43 +0100 (CET), Lukasz Bajonski wrote:

>Grego_at_RMnet.it (Gregorio Kus) wrote:
>
>/> Zipujesz zip'em a potem splitasz split'em
>/> :-)
>Tylko po co sie tak meczyc, gdy mozna uzyc ARJ-ta ?
[...]
>Ja do dlugich nazw uzywam dwóch programów ZIPa i ARJ-ta, najpierw
>normalnie ZIPuj a nastepnie "arj m ... -m0 -v1440 -y" i po klopocie,
>a przy rozpakowywaniu: "arj x ... -va -y".
>
>PS: Nie wiem czy jest ARJ pod OS/2 wiec moze Grego musi meczyc sie
>osobnym splitem ;) Pod Linuxa niestety nie ma jest tylko unarj który
>sobie nie radzi z wieloczesciowymi archiwami :(

czyli jak ja robie zip a potem split to sie mecze
natomiast Ty jak robisz zip a potem "arj m .... -m0 v1440 -y"
to nie meczysz sie wogole?
Cazzo! ja to jestem jakis cholernie podatny na zmeczenie,
coz starosc nie radosc
:-(

nie wiele tym razem (przyzwyczailes mnie do wyzszego poziomu
Twoich postingow) sensu w tym co napisales.
Ty uzywasz 2 programow i ja 2. Twoj drugi wymaga podania
szeregu opcji i napewno wykonuje sie dluzej (bo usiluje kompresowac)
niz split ktory tylko tnie na kawalki.
Pozatym, jak nadmienilem - splita zawsze warto miec, przydaje sie
i w innych sytuacjach, nie tylko do "pokawalkowanego kompresowania"
Dobry split tnie albo na kawalki o okreslonej liczbie byte'ow
albo (pliki tekstowe) o okreslonej liczbie wierszy etc.
Jak juz pisalem - z linii komend korzystam czesto mimo iz uzywam
GUI o nieporowanie wiekszych mozliwosciach (WPS) niz ten syf g95.

Zas ARJ oczywiscie jest i pod OS/2 bo pod OSa znajdziesz wszystko
co nie jest twardo zwiazane ze scisle okreslonym GUI.
(np. praktycznie cale oprogramowanie unixowe)

Grego

Gregorio Kus         Grego_at_RMnet.it           Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy          2ndAdmin_at_iName.com       Grego_at_FreeNet.hut.fi