OS2 vs Win

Autor: Slawomir Kaptacz (kaptacz_at_usctoux1.cto.us.edu.pl)
Data: Thu 20 Feb 1997 - 17:10:54 MET

To juz zapewne kolejny artykul na ten temat, ale zapewne kazdy z nas mial
taki dylemat. Jak napisalem nieco slow do grupy pl.comp.os.os2 na temat
szczerych wyznan o OS2 jak to mozna bylo przewidziec wszyscy os'owcy
zaczeli na mnie najezdzac, moze znajdzie sie pare osob, ktore rowniesz
popra moja teze, ze nie jest on taki dobry jak o nim pisuja. (skad qrde
programy czerpac - tylko jakies nedzne freeware'y czy shareware?).

Czekam i pozdrawiam
Widmo

Slawek Kaptacz mailto:kaptacz_at_us.edu.pl
Nick's: Fidmo, Widmo http://www.cto.us.edu.pl/~kaptacz