Mac2PC

Autor: Michal R. Hoffmann (misiek_at_uoo.univ.szczecin.pl)
Data: Thu 20 Feb 1997 - 16:19:38 MET

hej!

Mam problem. Jak przerzucic pliki z Maca na PC (mam oprogramowanie na
Mac'u czytajace dyskietki PC) jesli plik przekracza rozmiar dyskietki?
Konretna sytuacja. Mam skaner na MAC'u, zeskanuje zdjecie w wysokiej
rozdzielczosci TrueColor, ma ono ok. 2.5 MB. Dyskietka ma 1.3x (nie
pamietam dokladnie; znaczy jest to 1.44MB, ale Mac tam jeszcze wrzuca
jakies smieci). Plik chce przeniesc na PC. Mac nie jest w sieci. Jakim
programem moge podzielic plik na Mac'u, a jakim skleic na PC?

dzieki za pomoc!

misiek

*** IRC : nathan | Michal R. Hoffmann ***
*** Internet : misiek_at_uoo.univ.szczecin.pl | PO Box 41 ***
*** http://www.szczecin.pl/~delilah | 71-119 Szczecin 35 ***
*** Uniwersytet Szczecinski | POLAND ***