Re: OS2 vs Win

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Thu 20 Feb 1997 - 18:00:56 MET

kaptacz_at_usctoux1.cto.us.edu.pl (Slawomir Kaptacz) wrote:

>To juz zapewne kolejny artykul na ten temat, ale zapewne kazdy z nas mial
>taki dylemat. Jak napisalem nieco slow do grupy pl.comp.os.os2 na temat
>szczerych wyznan o OS2 jak to mozna bylo przewidziec wszyscy os'owcy
>zaczeli na mnie najezdzac, moze znajdzie sie pare osob, ktore rowniesz
>popra moja teze, ze nie jest on taki dobry jak o nim pisuja. (skad qrde
>programy czerpac - tylko jakies nedzne freeware'y czy shareware?).

Kto na Ciebie, czlowiecze, najezdzal w grupie o OS/2 ??? :-o
To Ty nie odpowiedziales na _zadne_ konkretne pytanie, dotyczace
Twoich klopotow z OS/2, w ktorych rozwiazaniu chcielismy Ci pomoc.
Na moje o dokumentacje tez nie odpowiedziales. Nic z tego nie
rozumiem, ale do killfile-a profilaktycznie trafiasz.

Bez OSciskow,

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl gregboda_at_free.polbox.pl