Windows 96 - podsumowanie pewnego watku

Autor: StaCH_at_tpnet.pl
Data: Thu 20 Feb 1997 - 09:23:55 MET

On 1997-02-19 jedrys said:
>StaCH_at_tpnet.pl napisał(a) w artykule <5ecpob$1oq$4_at_mite.icm.edu.pl>.
>??? Co masz na mysli?

Nie masz jednolitego programu do obrobki
danych: wprowadzasz w programie spod Clipper'a
potem przerabiasz to aby wpechnac do Excel'a
i zrobic analize, za duzo softu jak na wykonanie
tej roboty :-)))

>Ciezko mi porownac, ostatniego Lotusa uzywalem w szkole i chodzil
>na XT-ku. Nie sadze, zeby mial on jakies zaawansowane funkcje. ;-)

Wymien zaawansowane funkcje ktore uzywasz
a ja juz sprawdze czy w 123 ich nie ma.
Przy okazji odswierze sobie pamiec
odnosnie statystyki :-)))
W 123 mozna sobie zrobic "screen" do
wprowadzania danych i nie trzeba sie
posilkowac zewnetrznym programem.
Pozdrowienia!!Stanislaw Chmielarz

UNIPROJEKT Warszawa fax 48-22-673-11-67

`[1;35;44mNet-Tamer V 1.05.1 - Test Drive