Re: WINDOWS 96

Autor: Nyce_guy (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Thu 20 Feb 1997 - 05:08:57 MET

Jaroslaw Lis <lis_at_ict.pwr.wroc.pl> wrote in article
<330a4283.1555674_at_news.ict.pwr.wroc.pl>...

> A u mnie w katalogu win [95] poniewieraja sie pliki jeszcze z 91 roku.
> Od tego czsu winda nie byla solidnie reinstalowana, tylko tych kilka
> upgrade 3.0, 3.1, EE, Wfwg 3.11, +literki z wersji PL, 95.
>
> I ja specjalnie nie narzekam na padanie - np totalnego padu 95 sobie
> nie przypominam w ostatnim roku, choc jakies pojedyncze moglem
> zapomniec.
>
> Poprzednie zreszta tez nie padaly bez powodu [czyt. - namierzylem
> powod, usunalem i przeszlo]
>

> Jarek.

Wiec jak jest Jarku z tymi czestymi padami ktore sa takim utrapenieniem w
windows?
Przeceiz z wielu wypowiedzi wynika ze zainstalowali ludzie win w wielkim
pocie (ach te problemy instalacyjne windows:)) a potem im ciagel padalo
wiec wuycieli w cholere.

Jak to bylo? Jak myslisz? Bo ja jescze nie widzialem bardzo padajacych
windows...

Czemu ci ludzie takie bzdury opowiadaja?