Re: WINDOWS 96

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_ict.pwr.wroc.pl)
Data: Wed 19 Feb 1997 - 04:41:16 MET

On 19 Feb 1997 15:18:00 GMT, StaCH_at_tpnet.pl wrote:

>Zadna nowina, od kiedy mam
>komputer nie mialem padu zebym
>musial reinstalowac system. Uzywalem
>Laser DOS, DRDOS, NWDOS i MDOS.

A u mnie w katalogu win [95] poniewieraja sie pliki jeszcze z 91 roku.
Od tego czsu winda nie byla solidnie reinstalowana, tylko tych kilka
upgrade 3.0, 3.1, EE, Wfwg 3.11, +literki z wersji PL, 95.

I ja specjalnie nie narzekam na padanie - np totalnego padu 95 sobie
nie przypominam w ostatnim roku, choc jakies pojedyncze moglem
zapomniec.

Poprzednie zreszta tez nie padaly bez powodu [czyt. - namierzylem
powod, usunalem i przeszlo]

Jarek.