Re: Win95 a wywalanie systemu

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Thu 20 Feb 1997 - 00:35:14 MET

Tomasz Stafinski <stefan_at_pol.lublin.pl> wrote:

>Ja jestem niezłym majsterkowiczem, sprzęt mam dość egzotyczny, a
>Linux i OS/2 nie pada. A G'95 i owszem (chociaż powinienem to powiedzieć
>w czasie przeszłym). To może mi wytłumaczysz dlaczego pod innymi systemami
>działa bez problemu a pod windą nie. Może powiesz, że świadczy to o
>bardziej zaawansowanej technologii microsoftu??? ha ha ha

Ubiegłeś mnie w odpowiedzi :-) Z tą drobną różnicą, że ja mam sprzęt
niezbyt egzotyczny, aczkolwiek uważany za marny, na którym bez
problemów chodziły/chodzą Dos+Win 3.11, OS/2 i Linux, a Win95
_w ogole_ sie nie dalo zainstalowac...

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl gregboda_at_free.polbox.pl