Re: Dlaczego Windows?

Autor: dj hamster (markolf_at_free.polbox.pl)
Data: Wed 19 Feb 1997 - 10:17:55 MET

NWojciech Wojciechowski wrote:

> Dlaczego uzywalem W95? To proste BO WSZYSCY WOKOLO TEGO UZYWAJA.
> A dlaczego uzywaja W95 tego to ja juz nie wiem! Kilka lat mialem
> komputer , ktorego istnienie w tzw. prasie fachowej jest staranie
> przemilczane. Na nim "padanie" systemu nie zdazalo sie. Dzis to
> juz historja, ale przynajmniej wiem ,ze mozna miec stabilny system.
> Poltora roku temu kupilem PC-ta i zacząłem szukac jakiegos rozwiazania
> dla siebie. Windows 3.11 - wytrzymalem trzy dni i do kasacji, inna
> struktura katalogow na dysku a inna pod windows'em - bzdura!!!
> [...]

Nie, no nie wiem ludzie dlaczego tak narzekacie. Używam W95 (G95? nie
wiem dlaczego...) od ponad półtora roku i lepszego systemu nie
widziałem. A przeinstalowywanie zdarza mi się bardzo rzadko i jest
spowodowane tylko i wyłącznie jakimś syfskim programem... (lub błędną
obsługą :) )

--
: salvadore  dali  was :
: an  island   of  mud :