Re: HDD Problem

Autor: Piotr Olszewski (sfolszew_at_cyf-kr.edu.pl)
Data: Wed 19 Feb 1997 - 16:20:34 MET

In article <330A4BE5.7FEF_at_zeus.polsl.gliwice.pl>,
   piotrp_at_zeus.polsl.gliwice.pl wrote:
>Mam juz za soba wiele lat doswiadczen z komputerami (i z dyskami
>twardymi),
>ale czegos takiego jeszcze nie widzialem.
>Kupilem niedawno dysk Seagate Medalist 2132. Podzielilem go na 5
>partycji. Wszystko gralo, dopoki nie zaczalem uzywac ostatniej z nich.
>Przy odwolaniu do pewnych miejsc, dysk wydawal dziwne odglosy (jakgdyby
>tracil na moment zasilanie) i moznabylo odniesc wrazenie, ze pare razy
>probuje odczytac/zapisac w takim miejscu, zanim mu sie uda.
[ciach...]
> pozdrawiam
> piotrp
Czesc,
MIalem podobne objawy na moim Medaliscie (takim samym). Dysk jest podzielony
na 4 partycje, pewnego razu w czasie czytania danych lub ich zapisywania na
przedostatniej partycji dysk zaczal wydawac dziwne odglosy - mniej wiecej tak
jak opisywales. Sprawdzilem go NDD i Checkit'em - wszystko w pozadku - zadnych
bledow.
Nastepnego dnia objawy zniknely!
Ustawienia dysku napewno byly w pozadku.

  Jesli ktos zna podobne przypadki, lub jakies wyjasnienie - napiszcie

  Piotr

Piotr Olszewski
Email: sfolszew_at_cyf-kr.edu.pl
phone: (0-12) 374777 w. 320