Dlaczego Windows?

Autor: Wojciech Wojciechowski (wuwu_at_free.polbox.pl)
Data: Wed 19 Feb 1997 - 09:42:39 MET

Dlaczego uzywalem W95? To proste BO WSZYSCY WOKOLO TEGO UZYWAJA.
A dlaczego uzywaja W95 tego to ja juz nie wiem! Kilka lat mialem
komputer , ktorego istnienie w tzw. prasie fachowej jest staranie
przemilczane. Na nim "padanie" systemu nie zdazalo sie. Dzis to
juz historja, ale przynajmniej wiem ,ze mozna miec stabilny system.
Poltora roku temu kupilem PC-ta i zacząłem szukac jakiegos rozwiazania
dla siebie. Windows 3.11 - wytrzymalem trzy dni i do kasacji, inna
struktura katalogow na dysku a inna pod windows'em - bzdura!!!
Dorwalem G95 BETA - pady co tydzien. Zmienilem czesci w PC-cie na
markowe iP75,plyta na chipset Intel'a HX , dobre kosci pamieci ,
oryginalne G95.
Poprawilo sie , nie powiem , ale dla mnie co pol roku ponowna
instalka to i tak za czesto.
W tzw. "miedzyczasie" kumpel zostawil mi swojego pc-ta , zebym
zainstalowal mu wingrozy. Zainstalowalem , ale OS/2 Warp i ......
jakos sie nie przkonalem do tego systemu , moze z powodu grafiki
ktora byla uszkodzona ( choc pod WIN bylo to mniej uciazliwe.)
Jedyny prawdziwy powod dla ktorego uzywam jeszcze Windows to....
encyklopedie , atlasy , slowniki na CDROM'ach. Na wszystkich pisze
wersja dla Windows ( z innymi sie nie spotkalem ).
Dzis mam zamiar zainstalowac NT. Ale jezeli kolejny produkt
Nekrosoft'u przyprawi mnie o bol zebow , to co dalej?
Pozostaje mi tylko Linux i OS.
Czy pod tymi systemami bede mogl korzystac z mojej kolekcji
CDROM'ow?
Jak dzialaja Produkty Firmy ADOBE ?
Nie znam nikogo kto korzysta z tych systemow.
Dlatego jezeli ktos udzieli mi odpowiedzi bede bardzo wdzieczny.
Pozdrowienia...

--
                     Wojciech Wojciechowski
                        wuwu_at_free.polbox.pl