Re: Win 95 wywalanie systemu

Autor: Wojciech Wojciechowski (wuwu_at_free.polbox.pl)
Data: Wed 19 Feb 1997 - 09:41:38 MET

Nie wierze , poprostu nie wierze i juz. Mam co prawda kumpla u ktorego G95
chodzi od roku , ale on ma zainstalowane tylko Wingrozy i Office'a , a wg.
mojej wlasnej teorii, istnieje scisly zwiazek pomiedzy iloscia
instalowanego oprogramowania, a padami tego "systemu". Ale nawet u niego
zdarzaja sie komunikaty : Program xxx spowodowal...
Z prasy wiem ,ze G95 zawiesilo sie samemu malemu BG , w czasie prezentacji
tego "systemu".
W czasie prezentacji G95 w Kielcach rowniez winda stanela w pol pietra.
Wyswietlil sie komunikat : Program xxx wykonal .......... skontaktuj sie ze
sprzedawca. A sprzedawca tlumaczyl wszystkim jaki to wspanialy "system" te
Wingrozy , ze nawet zle napisana aplikacja nie jest wstanie go polozyc.
Dodam moze jeszcze tylko , ze tym programem ktory wykonal nie dozwolona
operacje byl ......Explorer.

--
                     Wojciech Wojciechowski
                        wuwu_at_free.polbox.pl