Re: GUS Classic + mikrofon

Autor: Ranger (rnglbd_at_free.polbox.pl)
Data: Tue 18 Feb 1997 - 19:37:46 MET

Jarek Wojtowicz <inf33853_at_sirius.cs.put.poznan.pl> wrote

> Podlaczylem sobie ostatnio do mojego GUS-a mikrofon no i nie moge nic
> przez niego nagrac. Sygnal dochodzacy do mikrofonu jest bardzo slaby
> (slychac cos jak w moj 60W wzmacniacz ustawie gdzies kolo 45-50W).
> Mikrofon jest dobry bo u mojego kolegi, ktory ma Legend-a chodzi OK.
> Zauwazylem, ze u niego mikser ma wiecej opcji niz moj - mozna sobie
> regulowac poziom glosnosci sygnalu mikrofonowego. Nie wiem czy mam
> zrabana karte czy tez moze powinienem poszukac innego mikrofonu
> (dynamicznego?). Wejscie Line In jest dobre bo z CD mozna sobie cos
> nagrac.

> [...]

 1. Uruchom komputer
 2. Zaladuj Windows95
 3. Odpal "playback" (mala ikonka glosnika na pasku "start")
 4. Wybierz "opcje" a nastepnie "wlasciwosci"
 5. w polu "ustaw glosnosc dla" wybierz "odtwarzania"
 6. w okienku "Pokaz nastepujace sterowniki glosnosci" zaznacz
     wszystkie pozycje.
 7. w polu "ustaw glosnosc dla" wybierz "nagrywania"
 8. w okienku "Pokaz nastepujace sterowniki glosnosci" zaznacz
     wszystkie pozycje.

 Od teraz masz wszystkie "potencjometry" ;)
 Poza tym np. u mnie na karcie mikrofon podlacza sie do wejscia
"microphone" a nie "line in". Do "Line In" mam podlaczony modem,
poprostu po to abym slyszal kiedy jest sygnal, a kiedy nie ;)
Nie wiem jak jest z GUS'em, ale samo podlaczanie mikrofonu do
Line In wydaje mi sie conajmniej dziwne.

                     Ranger of Ladybird Design
                       rnglbd_at_free.polbox.pl