GUS Classic + mikrofon

Autor: Jarek Wojtowicz (inf33853_at_sirius.cs.put.poznan.pl)
Data: Tue 18 Feb 1997 - 23:09:27 MET

Podlaczylem sobie ostatnio do mojego GUS-a mikrofon no i nie moge nic
przez niego nagrac. Sygnal dochodzacy do mikrofonu jest bardzo slaby
(slychac cos jak w moj 60W wzmacniacz ustawie gdzies kolo 45-50W).
Mikrofon jest dobry bo u mojego kolegi, ktory ma Legend-a chodzi OK.
Zauwazylem, ze u niego mikser ma wiecej opcji niz moj - mozna sobie
regulowac poziom glosnosci sygnalu mikrofonowego. Nie wiem czy mam
zrabana karte czy tez moze powinienem poszukac innego mikrofonu
(dynamicznego?). Wejscie Line In jest dobre bo z CD mozna sobie cos
nagrac.

Mam W95 i GUS-owe sterowniki v 1.1

Jarek