Re: Darmowe WWW w Polsce

Autor: Marek Oberman (s0490_at_goblin.pjwstk.waw.pl)
Data: Tue 18 Feb 1997 - 19:36:24 MET

> Albo ja mam cos zrabane, albo cos tu nie gra.
> Nie moge sie poloczyc z geocitites. Czekam i
> czekam i nic. Wszyskie inne strony dzialaja
> bez problemu, poczta tez.
> Bartlomiej Miara

Cos mi tu kur*a nie gra, powiedzial Johnny a z
saloonu dobiegl jego uszu przepiekny utwor
fortepianowy, wyczarowany przez niejaka Mary,
dame swawolna acz powabna nad wyraz....

Dzis rano faktycznie byly klopoty,
ale to pierwsze na jakie sie natknalem
od Sylwestra (wtedy nie moglem trafic w
klawiature:). Zdarza sie to bardzo sporadycznie.
(klopoty z Geo a nie z alkocholem)

  <===Marek Oberman=====Warsaw======Poland============>
 <====E-mail: s0490_at_goblin.pjwstk.waw.pl ====>
<===== : mareko_at_free.polbox.pl =====>