Re: Procek przechlodzony ?

Autor: Maciej Eckstein (sherlock_at_it.com.pl)
Data: Tue 18 Feb 1997 - 19:13:24 MET

Vindex wrote:
> Przepraszam a co to znaczy: "_bardzo_ szybkie edo"?

bardzo szybkie edo to znaczy 50 ns, sa juz w polsce i sa do dostania
podobnie jak sdramy.

> Mam Asus'a T2P4 ustawionego na 83 MHz, ustawienia w bios'ie na
> standardowe 60 ns, EDO 60 ns i wszystko gra i buczy od ponad miesiaca

na moich tez jest napisane 60 a pokazaly 54 przy testach.
moja wiedza pochodzi, oprocz sysdoc, niestety tylko z jednego przypadku
kiedy to nie udalo mi sie odposcic 150 na 2x75 na takim samym Asusie a
simy byly 70 ns i zmiana pamieci na moje pomogla.
Pozatym nie napisalem nigdzie ze Asus to zla plyta i uwazam ze jest ok i
sam posiadam.