Re: WIN-95. -UPPGRADE

Autor: Arkadiusz Grzelczyk (magsys_at_lodz.pdi.net)
Data: Tue 18 Feb 1997 - 03:06:11 MET

Grzegorz Bodaszewski <warta_olsztyn_at_telbank.pl> napisał(a) w artykule
<3310663f.14877974_at_news.nask.pl>...

> Poniewczasie zauwazylem, ze to nie dotyczylo tekstu Slawka a Jarka
:-)
> Ale tez mial jak najbardziej prawidlowe naglowki z charsetem
> us-ascii w kodowaniu 7-bitowym.
>
> Natomiast list Arkadiusza zawieral naglowki:

{...]
Dlatego iz uzywam M$ M&N a tu jest ustawione na "sztywno" ze moge
odpowiedziec na news tylko tak jak zostal on zakodowany, w zaden inny
sposob. Wiec jezeli ktos uzyje zlego kodowania to moja odpowiedz
bedzie w takim samym formacie. :< Oczywiscie jezeli uzyje opcji Re:
Arek

--
"Myslenie to dziwny nalog,     magsys_at_lodz.pdi.net
nieprzyzwoicie boli,                 http://www.lodz.pdi.net/~magsys