Re: WIN-95. -UPPGRADE

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Tue 18 Feb 1997 - 22:03:46 MET

"Arkadiusz Grzelczyk" <magsys_at_lodz.pdi.net> wrote:

>Grzegorz Bodaszewski <warta_olsztyn_at_telbank.pl> napisał(a) w artykule
><3310663f.14877974_at_news.nask.pl>...

>{...]
>Dlatego iz uzywam M$ M&N a tu jest ustawione na "sztywno" ze moge
>odpowiedziec na news tylko tak jak zostal on zakodowany, w zaden inny
>sposob. Wiec jezeli ktos uzyje zlego kodowania to moja odpowiedz
>bedzie w takim samym formacie. :< Oczywiscie jezeli uzyje opcji Re:

Coś mi tu nie gra - mój tekst miał nagłówki us-ascii i 7-bit
(Agent daje takie, jeżeli w treści nie ma znaków o kodach powyżej
128), tamten na który poprzednio odpowiadałeś prawie na pewno też.
Niniejszy będzie miał ISO-8859-2 i 8 bit, bo piszę z ogonkami.
Wyślij 'Re:' - ciekaw jestem, co wyjdzie.

A w ogóle Forte Agent to jest to ! :-)

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl gregboda_at_free.polbox.pl