Re: Iomega ZIP

Autor: Pawel Komos (progel_at_szc.ternet.pl)
Data: Mon 17 Feb 1997 - 21:39:14 MET

SZTAJMES <Sztajmes_at_Warszawa.Szmulki.com> napisał(a) w artykule
<33088125.19F3_at_Warszawa.Szmulki.com>...

> Jak do tej pory, a minal juz chyba ponad rok nosze na wszelkiej masci SQ
> rozne rzeczy i nic sie nie dzieje.
> Kupa moich znajomych tez uzywa SQ i jakos nie maja klopotow.

Masz troche szczescia, bo ja juz mialem klopot. I slyszalem, ze nie jestem
odosobniony. Objaw jest bardzo dziwny: zaczynaja pojawiac sie bad sectory,
robi sie ich coraz wiecej, a potem juz w ogole nie dziala. Nie pomaga tez
formatowanie. Co ciekawe, na innym egzemplarzu drive ten sam nosnik dziala
bez zarzutu. Podobno to jakis problem w BIOSie drive. Ale jezeli takie same
SQ ma kilka osob to mozna zamienic sie nosnikami i problem znika.

Pozdrowienia
Pawel Komos
progel_at_szc.ternet.pl