Re: Iomega ZIP

Autor: SZTAJMES (Sztajmes_at_Warszawa.Szmulki.com)
Data: Mon 17 Feb 1997 - 17:02:45 MET

R.Z. wrote:

> SZTAJMES, zastanow co ludziom proponujesz ?

> Wielu ludzi to uzywalo do przenoszenia prac typu DTP z komputera
> na komputer i kasety okazywaly sie MALEJ trwalosci.

Dlatego wlasnie napisalem ze propozycja jest nieaktualna bo rzecz sie w
Polsce dzieje.
Jak do tej pory, a minal juz chyba ponad rok nosze na wszelkiej masci SQ
rozne rzeczy i nic sie nie dzieje.
Kupa moich znajomych tez uzywa SQ i jakos nie maja klopotow.

> Bo jakosc byla do kitu.
> Pewniejsze bylo przenoszenie na dysku wkladanym do szuflady.

?????? A czym to sie rozni SQ od dysku na szufladzie ???
Oczywiscie jest mniej odporny na wchodzenie na niego butami ;))

> I co potem kazdego komputera do ktorego sie przychodzi
> z ZIPem trzeba rozbierac i wkladac karte SCSI ?
> A do laptopa jak wsadzisz karte SCSI - moze na karcie PCMCIA ?

Moze i przedobrzylem.Wiekszosc miejsc do ktorych chodze z moim SQ ma
SCSI, dlatego dla mnie to jest oczywiste:)
Gdybym mial popychac kilka cartridges 230 MB przez LPT1 to chyba bym
jednak zrezygnowal ;)

> Polaczenie przez LPT jest bardziej uniwersalne.

Z tym sie zgodze, jednak za wolne dla mnie
I tym milym
SZTAJMES