BOOT z DR DOS !

Autor: StaCH_at_tpnet.pl
Data: Mon 17 Feb 1997 - 19:36:22 MET

On 1997-02-16 t_shirt said:
>On 1997-02-16 StaCH said:
>z DRDOS 6 podchodze do dowolnego
>komputera i startuje bez problemu
>jesli tylko w setup'ie jest czytanie
>systemu ze stacji dyskietek. Testy

>W bIOS-ie mam ustawione BOOT z [A,C].

I to wystarczy. Wszystkie zbiory, do ktorych
odwoluje sie config.sys i ew autoexec.bat
powinny znajdowac sie na dyskietce i nie
powinno byc zadnych odwolan do dysku C.

>mam niestety dyskietki startowej DR-DOS-a. Jesli mialbys chec i
>czas moze podeslesz mi w poczte dyskietke startowa na przyklad w
>DDI. Bede wdzieczny. W sumie potrzebne byly by tylko pliki
>systemowe , FDISK, FORMAT, SYS.COM itp.
>Jesli bedziesz zainteresowany bede wdzieczny.

A nie masz kogos blizej w Olsztynie
z dyskietka startowa? Czyzby zwyczaj
posiadania takowej zaniknal w epoce
wszechobecnej Szklarni :-))).
Na wszelki wypadek podam jak to sie robi:
format A: /s potem kopiujemy potrzebne
narzedzia choc bez narzedzi tez mozna
wystartowac ograniczajac sie do polecen
wykonywanych przez command.com.
Jesli nie to Ci taka zmajstruje.
Pozdrowienia!!Stanislaw Chmielarz

UNIPROJEKT Warszawa fax 48-22-673-11-67

`[1;35;42mNet-Tamer V 1.05.1 - Test Drive