Re: Jaka drukarka do malego DTP.

Autor: Wojciech Wojciechowski (wuwu_at_free.polbox.pl)
Data: Mon 17 Feb 1997 - 10:20:01 MET

> Temat: Re: Jaka drukarka do małego DTP
> Data: 17 lutego 1997 00:19

> zrobieniu
> miarę

<cut>

> W jakosci koloru na zwyklym papierze bezkonkurencyjna jest EPSON
> Stylus kolor 500. Nie znam jej blizej, ale widzialem wydruki. W
> funduszu kolegi powinna sie zmiescic.
>
> Janusz

Nie jestem specem od drukarek , ale wtrace tu swoje trzy grosze .
Jezeli byly to wydruki testowe z drukarki Epson Stylus to rzeczywiscie byly
rewelacyjne , gorzej jezeli taka jakosc chcesz uzyskac "w praniu".
Kumpel ma w pracy Epsona Stylusa oraz HP i wszystkim poleca ta druga.

Pozdrowienia.....

--
                     Wojciech Wojciechowski
                        wuwu_at_free.polbox.pl