Re: Sound Blaster 32 i port HD

Autor: MartinJ (mmadrzak_at_wbk.com.pl)
Data: Mon 17 Feb 1997 - 10:25:35 MET

Bogdan Haehne napisał:
> AVE 32 P&P uparcie deklaruje mi w Win95 port HD.
> Jak sie pozbyc problemu, bo kasowanie w ustawieniach
> sytemu pomaga tylko do nastepnego wlaczenia.
> Nie moge go zostawic bo ma kolizje z karta SCSI.
> Z gory dzieki

Możesz go zostawić, tylko potem trzeba go wyłączyć (usunąć zaznaczenie z
pola "Konfiguracja pierwotna (bieżąca)" na kacie Ogólne we Właściwościach
urządzenia). Nie będzie kolizji. Nie uda ci się usunąć tego urządzenia
ręcznie, bo jest to wina rewelacyjnego P'n'P, które nam wszystkim "ułatwia"
życie.

--
Marcin Mądrzak
mail to:mmadrzak_at_wbk.com.pl