Re: Q: Turbo switch i underclocking

Autor: Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_ite.waw.pl)
Data: Sun 16 Feb 1997 - 22:15:46 MET

On Sun, 16 Feb 1997 12:54:22 GMT, kbns_at_zeus.polsl.gliwice.pl (Michal
Tyrala) wrote:

>ladzk_at_ite.waw.pl (Dariusz K. Ladziak) wrote:
[...]
>Jestes pewien powyzszego? Bo AFAIK to 486tki mialy jumpery od zegara,
>i czasem DX/DX2 i pozniej dla DX4 bylo x2/x2,5/x3.
>Poza tym, jak mialem DX2/66 to mi strasznie sialo w radiu, po
>wdzuszeniu turbo bylo spokojniej, co pozwalaloby przypuszczac jakies
>zmiany szybkosci taktowania.

Do konca nie, za malo sprzetu przepuszczam przez rece :-((

>Tyle to i ja wiem, tylko chodzi mi o zpowolnienie komputra przy
>pracach typu pisanie tekstu czy tez czytanie newsow (ostatnio glownie
>to ostatnie), gdzie oszczedzacze energii nic Ci nie daja, bo walisz
>caly czas po fortepianie.

tak naprawde, to kto wie, co z taktowaniem procesora wyczynia APM? Ale
ja bym sie zbytnio nie przejmowal zuzyciem energii przez procesor,
ekran z oswietleniem stanowiska biora znacznie wiecej... czyli jak sie
da ot tak, latwo, to dobrze, a jak nie to nie nalezy plakac!!

>Ja nie mam, ale jak bym nawet mial, to nie o to mi chodzi.

Darek