Re: dwa komputerki przez modem

Autor: sawka (sawka_at_hsn.com.pl)
Data: Sun 16 Feb 1997 - 21:14:28 MET

Siemano...
Najpewniej zadziala (uzywalem z dobrym skutkiem) Norton Commander - opcja
terminal emulation. Trzeba tylko wybrac we wlasciwosciach potokol "ZMODEM"
gdzie sie tylko da. Poza tym nie mam uwag

--
Mariusz Sawicki, Warszawa sawka_at_hsn.com.pl
CADENCE <grab_at_shaco.pl> wrote in article <5e7mnj$h1u_at_info.nask.pl>...