Re: BOOT z DR DOS !

Autor: sawka (sawka_at_hsn.com.pl)
Data: Sun 16 Feb 1997 - 21:36:55 MET

Sorry ze sie wtracam, ale winda 95 ma inne sposoby partycjonowania dyskow
(niby bardzej zaawansowane) i nie sa one kompatybilne w dol - z omawianym
DR. DOS pewnie tez !?

--
Mariusz Sawicki, Warszawa sawka_at_hsn.com.pl
Grzegorz Bodaszewski <warta_olsztyn_at_telbank.pl> wrote in article
<33071ca9.231234_at_news.nask.pl>...