Re: dwa komputerki przez modem

Autor: stempel_at_free.polbox.pl
Data: Mon 17 Feb 1997 - 02:04:48 MET

On 16 Feb 1997 20:14:28 GMT, "sawka" <sawka_at_hsn.com.pl> wrote:

>Siemano...
>Najpewniej zadziala (uzywalem z dobrym skutkiem) Norton Commander - opcja
>terminal emulation. Trzeba tylko wybrac we wlasciwosciach potokol "ZMODEM"
>gdzie sie tylko da. Poza tym nie mam uwag
>--
>
>CADENCE <grab_at_shaco.pl> wrote in article <5e7mnj$h1u_at_info.nask.pl>...

IMHO pcAnywhere for DOS. W miare niepamieciozerny.
Mozna jeszcze Laplink (W95, moze i inne), dziala lepiej niz sie
spodziewalem, chociaz pcA jest szybszy. Pytanie - co chcesz robic po
polaczeniu. Jak zdalnie uruchamiac programy z przewaga Win95, to
raczej Laplink. Jak DOS albo tylko wymiana danych proponowalbym pcA.
Pozdrawiam,

--
Jaroslaw Stemplewski
<stempel_at_free.polbox.pl>