Re: Jak wlamac sie na serwer ?!

Autor: Maciej Kuczera (falcon_at_free.polbox.pl)
Data: Sun 16 Feb 1997 - 18:39:41 MET

> jest tylko jeden sposob: trzeba sie q... uczyc!
Oj Grego, Grego mamy tu mlodego i chetnego do nauki czlowieka ,ktory zwraca
sie z prosba o porade a ty jako doswiadczony z wieloletnia praktyka
komputerowiec powinienes:
1. Napisac jakie wartosciowe ksiazki nalezy przeczytac
2. Dac przyklad jak sie wlamac np. do twojej ukochanej firmy M$ i przy
okazji chlopak zaopatrzyl by sie w kilka potrzebnych programow (visual c++
..)
3. Powiedziec ktore miejsca w sieci warto odwiedzic w poszukiwaniu
wlasciwego softu (satan....)
Przeciez chlopak nie bedzie wywazal odwartych drzwi i napewno zacheci go to
do nauki. A ty wyjezdzasz tu z takim tekstem przeciez wiadomo ,ze bez pracy
nie ma kolaczy.

Z hackerskim pozdrowieniem
Maciej K.
Qweas 8-)