Re: Jak wlamac sie na serwer ?!

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.it)
Data: Sun 16 Feb 1997 - 15:10:58 MET

On Sun, 16 Feb 1997 14:14:58 +0100 (CET), Wojciech Wysznacki wrote:

>Czesc Wszystkim !
>
> Mam pytanie: Jak wlamac sie na czyjs serwer i zmienic
>zawartosc cudzej strony WWW.
>Podobno mozna to zrobic FTP-em ale nie wiem jak.

  1. jak sie dostac do warez'ow
  2. jak zostac mitnick'iem
  3. albo chociaz normalnym hackerem

itd itp

jest tylko jeden sposob: trzeba sie q... uczyc!

zaciagnal mnie ostatnio pewien mlody wloski kolega
(ktore zreszta wogole nie mogl zrozumiec dlaczego ten
film mnie specjalnie nie interesuje)
na film o hackerach
masa inteligentnych chlopcow wychodzi z takich filmow
zafascynowana i potem szukaja pierwszego lepszego
"guru komputerowego" i usiluja od niego wyciagac informacje
n/t jak to sie robi.
Zaden z nich nie zwraca uwagi na scene w ktorej hackerzy w tym
filmie wymieniaja sie przy stoliku w kawiarni grubasnymi ksiegami.
To byly te same ksiegi ktore stoja na polkach (rzadko) lub leza
porozrzucane i pootwierane (to czesciej) po calym moim pokoju.
Nikt jednak nie przyjdzie proszac: Grego pozycz mi "Essential
System Administration", albo "Unix System 5 - Amministrazione di Systema",
zamiast: jak sie dostac do tego czy owego.

pozatym, takie rzeczy sie robi dla satysfakcji intelektualnej
a jaka to "satysfakcja intelektualna" jesli ktos Ci po prostu
powie co i jak masz zrobic i Ty jak malpa to powtorzysz?

Nikt z ludzi, ktorzy wiedza jak sie robi
takie rzeczy, nie udzieli Ci takiej informacji.
Ze wzrostem wiedzy - rosnie odpowiedzialnosc.

Mozesz wymienic z kims "wejscie" do tego czy innego systemu
ale musisz dac cos w zamian. Nie zostaje sie hackerem pytajac
"jak sie zostaje hackerem", bo na to ostatnie pytanie jest
tylko jedna odpowiedz, ta z poczatku mojego postingu:

TRZEBA SIE Q... UCZYC!

Grego

Gregorio Kus         Grego_at_RMnet.it           Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy          2ndAdmin_at_iName.com       Grego_at_FreeNet.hut.fi