Re: Problem z Internet Explorer 3.0 PL

Autor: Zygmunt Kałuża (zygmuntk_at_rci.bitbank.rzeszow.pl)
Data: Sun 16 Feb 1997 - 18:21:09 MET

Niestety, z doświadczenia teraz wiem,
że odinstalowanie nie pomogło. Rejestry też
wszelkie klucze do MSIE skasowałem,
mimo to dalej nie dało się na nowo zainstalować.
Ale problem już mam za sobą.
Udało się zainstalować angielską wersję MSIE
i poszło - protestował przy pierwszym
uruchomieniu, że nie ma albo uszkodzony
jest Advisor (nie pamiętam jak to się w polskiej
wersji nazywa), ale chodzi o ustawienie braku
dostępu np. do niektórych stron - pornografia itp.
Jednak załapał, pracuję już na wersji angielskiej i
na wszelki wypadek boję się zamienić na polską.

A więc nie były to rejestry ani żaden plik konfiguracyjny -
nie pomogło nawet przeinstalowanie Windows 95 -
chyba,że po skasowaniu do dna (plik Adviosera -
teraz jestem mądry) jest w katalogu Windows\System\.

Dziękuję za radę
Pozdrowienia
Zygmunt K.

PS. Sporo osób przejęło się moimi problemami
z MSIE - pomimo krytyki MS jest to, jak widać
rzecz uzywana powszechnie. Dziękuję.

Janusz Radzienczak <pcplusch_at_medianet.com.pl> napisał(a) w artykule
<199702161658.RAA00694_at_butler.medianet.com.pl>...