Re: Windows 96

Autor: Nyce_guy (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Sun 16 Feb 1997 - 04:51:28 MET

Janusz Radzienczak <pcplusch_at_medianet.com.pl> wrote in article
<199702151933.UAA24064_at_butler.medianet.com.pl>...
> To nie sprawa IQ, ani uposledzenia. Faktem jest, ze ludzie ktorzy
> pierwszy raz widza komputer znacznie lepiej radza sobie z W95 niz
> z innymi OS. Oni bez namyslu wciskaja DEL kiedy chca cos
> skasowac. Natomias Wielkim Panom Programistom W95 wyklada sie raz
> dziennie, a zeby skasowac ikonke siegaja do Resource Kit.
>
> Janusz

Ja myzle ze oni zapomnieli ze cos mozna zrobic w taki prosty sposob bez
naciskania zadnych altow controli itp. I brakuje tych cegiel unixowego mana
pod reka.....

PS Jak ja slysze ze ludziom nie wychodzi isntalacja win95 to nie wiem czy
sie smiac czy plakac....