Re: Windows 96

Autor: Nyce_guy (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Sun 16 Feb 1997 - 04:47:55 MET

StaCH_at_tpnet.pl wrote in article <5e55el$p9s$2_at_mite.icm.edu.pl>...

> Jezeli wedlug Twojej znajomosci geografii
> Warszawa lezy w Zimbabwe to chyba wyksztalcono
> Cie w USA. Polecam lekture oprogramowania dla
> firm dowolnej firmy handlujacej oprogramowaniem.
> Dla bibliotek 95% oprogramowania jest pod DOS.
> Jak jest z Hurtowniami, Aptekami nie podam liczby
> ale pewnie podobnie.
> Pozdrowienia!!Stanislaw Chmielarz

Moze nie geograficznie ale technologicznie na pewno.
Sprawdz najpierw ile jest tego na windows........
Ja juz wiem skad polowa tych dyskusji panowie maja doczynienia z tym czym w
USA miano doczynienia piec lat temu. Zarowno hardwarowo jak i softwarowo.
Stad te pady i klopoty instalacyjne. Druga polowa to ci co niepotrafia
zdeletowac pliku z desktopu przy uzyciu klawisza delete badz (uwaga jest
alternatyna opcja!) myszy i jej lewego a potem prawego klawisza.