Re: Windows 96

Autor: Janusz Radzienczak (pcplusch_at_medianet.com.pl)
Data: Sat 15 Feb 1997 - 20:24:25 MET

> Czy twoj kolega ma na pdwni IQ powyzje 80?
> Bo ma na klawaiturze klawisz delete albo z prawego klaiwsza
menu kaskadowe
> daje opcje delete.
> Kliknac trzeba.
> Ja juz wiem skad te narzekania na isntalacje windows: instaluja
ludzie
> uposledzeni umyslowo.
> Ani helpa nie umieja uzyc ani nacisnac kalwiasz delete.
>
> Prawie uzylem slowa na "L"

To nie sprawa IQ, ani uposledzenia. Faktem jest, ze ludzie ktorzy
pierwszy raz widza komputer znacznie lepiej radza sobie z W95 niz
z innymi OS. Oni bez namyslu wciskaja DEL kiedy chca cos
skasowac. Natomias Wielkim Panom Programistom W95 wyklada sie raz
dziennie, a zeby skasowac ikonke siegaja do Resource Kit.

Janusz