Re: Multiconfig

Autor: Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_ite.waw.pl)
Data: Sat 15 Feb 1997 - 23:33:54 MET

On 15 Feb 1997 01:11:44 GMT, "Bronisław Wołyniec"
<synd_at_free.polbox.pl> wrote:

>Ostrzegam, ze nie jestem mistrzem w "wyciskaniu" maksimum pamieci ale
>jezeli jest to co najmniej DOS v.6.0 to sprubuj napisac sobie cos takiego.
>
>CONFIG.SYS:
>[menu]
>menuitem=GRY
>menuitem=WINDOWS

tu jeszcze mozna dodac:

menudefault=WINDOWS
> [...]
>:GRY
>goto koniec
>:WINDOWS
>smartdrv c+ /n/q
>:koniec
>
>Aha, zakladam, ze DOS'a masz na dysku C: w katalogu DOS (c:\dos),
>... (wielokropek) to miejsce na twoje sterowniki (cd-rom, myszka itp.) i
>pozostale
>wpisy. W config.sys zamiast 'device' pisz 'devicehigh' (oprocz przed
>programami himem.sys i emm386.exe), a w autoexec.bat przed programami
>rezydentnymi (np. nc.exe, mouse.com, mscdex.exe, itp.) pisz 'lh' (np. lh

I tu bym sie do konca nie zgodzil... albo od razu podawac parametry
gdzie ladowac, albo lepiejniech to za czlowieka zrobi memmaker. Tu
uwaga : memmaker NIE DZIALA na interaktywnych plkach config,sys,
nalezy kazda z konfiguracji (komplet sekcji common i konfiguracyjnej
oraz odpowiadajace im sekcje z autoexeca) kolejno zapisywac jako
config.sys i autoexec.bat, odpalac na nich komputra i przepuszczac
przez memmakera poczym schowac pod inna nazwa. Po przerobieniu w ten
sposob wszystkich konfiguracji scalamy to w sposob podany powyzej i
mozemy juz dzialac. Mozna tez zdeklarowac konfiguracje ktora zaladuje
sie automatycznie po uplywie zadanego czasu, ale specyfikacji nie mam
pod reka wiec nie chce wprowadzac w blad co do szczegolow.

Darek